Terima Kasih Kerana Melawat Blog Ini...(^_^).

Selasa, 6 September 2011

Summary For This Day

Assalammualaikum..!!
Hari ni aku nak pendek kan sikit cite tentang sepanjang sesi p'seklahan tdi!!Guru kelas aku Nor Asyikin Ahmad Khan mencari sorg budak kelas aku(2A2) untuk menjadi sukarela!!<-----(perbuatan yang sia2)!!dia suruh membaca sebuah teks yang bertajuk "Pemanasan Global".Dan hendaklah membaca teks tersebut pada masa perhimpunan!!huh!!kemudian setelah dia mendapati bhwa sorg pon xbrani nk jadi sukarela!!dan dia pon buat lah undi!!(bukn undi pilihan raya!!).Konsep undi cikgu aku tu mcm nie!!
1.Ambil sehelai kertas
2.Koyak kertas tadi  dgn mggnkan pembaris or anything yg lurus sbyk 23 keping!
3.Tndkn (X) sbyk 22 keping!!
4.Dan sekeping lagi tandakan (lwn bg X)
5.Dia suruh ambk sorg sekeping dan kpd sapa yg dpt(lawan bg X) maka dia lah yg menjadi mangsanya!!haha hebatkan??


Dan yg paling bagus skli aku x dapat tanda pe*** tu!!(~_~).......
Setakat nie jew aku update utk hari nie!!
Sekian Terima Kasih!!!Luv you all!
      
                               




         
           





Tiada ulasan:

Catat Ulasan