Terima Kasih Kerana Melawat Blog Ini...(^_^).

Isnin, 5 September 2011

Ternampak Teacher Eng Sc!!

Apa Khabar korang semua berjumpa lagi dengan blog aku ni!!
Huh hari ini memang penat sangat!!tapi seronok dapat bukak blog ni!!haha!(^_^)..
Mase aku balik dari sekolah tadi aku rase macam ternampak teacher Mathematics aku ar!!nama dia Eng Sc!!Aku dengan muka selambe nya membawa basikal..lalu memecut laju!!Mintak2 dia xcam muka aku nie!!hehhe!!hari ini kerja sekolah pun x berapa banyak sangat cuma kena bina lima contoh peribahasa dan membina ayat bagi setiap peribahasa tersebut!!rasa2 nya senang jew pon!!!x lah susah sgt!!dalam buku teks Bahasa Malaysia Tingkatan Dua pon ada!!!ok lah sampai sini saja!!malas nk post byk!!lagi pon berukband aku nie bukan nya laju sgt!!!sungnguh lembab mengalah kan siput babi ketika sakit!!!:-(  



1 ulasan: