Terima Kasih Kerana Melawat Blog Ini...(^_^).

Jumaat, 18 November 2011

~Holiday~Holiday~Holiday~

Assalammualaikum..
Huh~ lame gak aku x update blog aku nie..
Aku nak cerita sikit tentang dalam kelas aku pada pagi tadi.
Hari nie hari yang terakhir bagi sesi persekolahan 2011.Jadi...,jadi ape??hahaha...jadi ramai la jugak yang berperang..<---aku x perang ok.
Rasa2nya sia2 je aku bawak lappy aku gi sekolah tadi.padahal bukak 15 minit je.Korang nak tau x kenapa aku bukak lappy aku selama 15 minit je??
Coz kelas aku ada sebuah peperangan yang menggunakan senjata bernama Tepung..Rasa2 nya macam nak lari je keluar kelas pada masa tu..Pastu aku mengambil keputusan untuk keluar kelas bersama Muhaymin..Kami gi merayau2....Kami gi ke pusat akses..dan aku pun try la nak bukak facebook..Ceh..line internet xdak pulak...nie yang aku geram nie..
Masa tu baru pukul 9:15..dan masa tu jugak merupakan masa untuk pelajar tingkatan 1 dan 2 rehat..termasuklah aku sekali..
Ok.la.malas dh nka cite lagi ni...kalau nk cite memang panjang lebar..Sekian terima kasih.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan